Često postavljana pitanja
Što ćete dobiti, ako uzmete esenciju Berlina i pretvorite je u kuhinjski robot?
Naravno, dobit ćete kvalitetne proizvode. Jer, Njemačka ne prihvaća prosjek, već samo ono najbolje. Nadalje, dobit ćete prelijepe proizvode. Jer, Berlin sa svojom poviješću poznatih dizajnera je garancija toga. I naposljetku, dobit ćete šarene proizvode. Jer, ulice Berlina oduvijek su bile mjesto susreta različitih kultura i stilova.Sve gore navedeno je Klarstein. Zahvaljujući našim kuhinjskim pomoćnicima dizajniranim u srcu Njemačke, već od 2008. godine donosimo u vaše kuhinje radost i šarenilo. Možete nas pronaći u više od 20 zemalja svijeta, u kojima pružamo usluge prodaje, servisa i korisničke podrške na mnogim jezicima.
Odabir robe
Ne mogu odabrati, koji bi proizvod bio najbolji za mene
Ako niste sigurni prilikom odabira naših proizvoda, ovi kratki savjeti će vam zasigurno pomoći:
Ako imate dodatnih pitanja, možete se obratiti našoj korisničkoj podršci na broj telefona 01/5517 502 (od 8:00 do 18:00) ili na e-mail info@klarstein.hr
Što je to wishlist i kako u njega dodati proizvode?
Ako na našoj web stranici imate otvoren račun, imate mogućnost dodavanja omiljenih proizvoda u listu želja. Dovoljno je na stranici proizvoda kliknuti na srce. Potom možete pregledati sve označene proizvode pomoću gumba „Wishlist“ u gornjem desnom kutu.
Naručivanje robe
Kako mogu naručiti robu?
Naručivanje robe je vrlo jednostavno. Pronađite proizvod u našoj ponudi, koji želite naručiti. Odaberite varijantu proizvoda i kliknite "Dodaj u košaricu". Možete nastaviti s kupnjom, sve dok u košarici nemate sve što želite kupiti.
U prozoru "košarica", koji će se pojaviti u gornjem desnom kutu nakon dodavanja proizvoda u košaricu, možete vidjeti sadržaj vaše košarice u zasebnom prozoru (kliknite gumb "Prikaži košaricu"). Ovdje možete jednostavno ukloniti proizvode ili urediti naručenu količinu, ali i unijeti kod za popust. Druga mogućnost je nastaviti ravno do blagajne. Ako niste prijavljeni na svoj KLARSTEIN račun, od vas će se zatražiti prijava, ali možete nastaviti dalje i bez registracije.
Zatim odaberite način plaćanja, potvrdite narudžbu i to je to!
Mogu li otkazati svoju narudžbu?
Ako pošiljka još uvijek nije poslana (to možete provjeriti klikom na link, koji ste zaprimili zajedno s potvrdom narudžbe), u tom slučaju možete otkazati svoju narudžbu. Dovoljno je kontaktirati nas putem e-maila ili telefona.
Na što bih trebao obratiti pozornost prilikom naručivanja?
Ako nemate otvoren račun na našoj web stranici, pobrinite se da unesite ispravnu adresu za naplatu te adresu dostave. Također provjerite jeste li ispravo unijeli adresu vaše e-pošte. U protivnom nećete primiti važne informacije o vašoj narudžbi. Za slanje pošilaka nam je potreban vaš broj telefona, kako bismo vas mogli kontaktirati neposredno prije isporuke.
Slanje pošiljke slijedi nakon primitka uplate ili nakon potvrde plaćanja (plaćanje unaprijed bankovnom transakcijom). U slučaju odabira metode plaćanja pouzećem, bit će vam uračunata dodatna naknada tijekom procesa obrade narudžbe.
Imam kupon za popust. Kako ga mogu koristiti?
Odaberite robu, stavite je u košaricu i nastavite s procesom plaćanja. U koraku "Odaberi načina plaćanja" ćete biti u mogućnosti zadati vaš kupon za popust.
Imajte na umu da su neki kuponi ograničeni na određene proizvode, odnosno na narudžbe preko određenog iznosa.
Je li moja narudžba bila poslana?
Nakon što pošaljemo vašu narudžbu, primit ćete e-mail potvrde s linkom za praćenje pošiljke. Ako ste se registrirali u našoj e-trgovini, u odjeljku "Moje narudžbe" možete pratiti status isporuke.
Korisnički račun
Koje prednosti pruža korisnički račun?
Prije svega će vam pružiti komfort.
Na početku, jednostava obrada narudžbe, bez potrebne ponovnog unosa osobnih podataka. Potom, jednostavno praćenje statusa vaše narudžbe od trenutka obrade, sve do isporuke – kao i pristup cijeloj povijesti kupnje.
Uz to, imat ćete pristup mogućnosti dodavanja proizvoda u "Listu želja", gdje možete odložiti proizvode, koji vas zanimaju i koje želite kupiti u budućnosti.
Kako mogu otvoriti korisnički račun?
Vrlo jednostavno! Možete to učiniti u svega 3 koraka:
- 1. Kliknite na gumb "Prijava" u gornjem desnom kutu. Na samom dnu ćete pronaći opciju "Registrirajte se odmah".
- 2. Bit ćete preusmjereni na registracijski obrazac koji je potrebno ispuniti, potvrditi svoj pristanak na obradu osobnih podataka te pomoću reCAPTCHA potvrditi da niste robot. Za potvrdu podataka kliknite na gumb "Registracija".
- 3. I to je to! Sada ste registrirani, prijavljeni i možete kupovati. Na vašu e-mail adresu, koju ste unijeli tijekom registracije, ćemo vam poslati e-mail potvrde.
Kako se prijaviti na svoj račun?
Ako ste već registrirani, u gornjem desnom kutu pritisnite gumb "Prijava". Unesite svoje podatke, potvrdite, i prijavljeni ste! Ako koristite vaš uređaj, preporučujemo da u svom pregledniku omogućite opciju "zapamti zaporku", kako biste se sljedeći put mogli automatski prijaviti.
Kako mogu promijeniti svoju adresu ili druge podatke?
- 1. Nakon prijave, u gornjem desnom kutu kliknite na "Moj račun".
- 2. U skočnom izborniku kliknite na gumb "Moj račun".
- 3. Vidjet ćete pregled svih svojih podataka. Svoju adresu možete promijeniti klikom na gumb "Uredi", a pomoću gumba "Dodaj adresu" možete pridodati adresu za isporuku, ako se razlikuje od adrese za naplatu.
- 4. Ako trebate promijeniti neke druge podatke (ime ili prezime), naši operateri korisničke podrške su vam na usluzi.
Zaboravio sam lozinku. Što učiniti?
Svom računu možete pristupiti već za nekoliko minuta. Kliknite na gumb "Prijava" u gornjem desnom kutu, a zatim na skočnom izborniku kliknite na poruku "Zaboravljena lozinka?" Unesite adresu svoje e-pošte i mi ćemo vam poslati link za obnovu vaše lozinke za prijavu.
Kako mogu promijeniti lozinku?
- 1. Nakon prijave, u gornjem desnom kutu kliknite na "Moj račun".
- 2. U skočnom izborniku kliknite na gumb "Moj račun".
- 3. Vidjet ćete pregled svih svojih podataka. Kliknite na gumb "Promijeni lozinku" pored stavke Lozinka, unesite novu lozinku i potvrdite. I to je to!
Plaćanje
Imam kupon za popust. Kako ga mogu iskoristiti?
Odaberite robu, stavite je u košaricu i nastavite s procesom plaćanja. U koraku "Odaberi načina plaćanja" ćete biti u mogućnosti zadati vaš kupon za popust. Imajte na umu da su neki kuponi ograničeni na određene proizvode, odnosno na narudžbe preko određenog iznosa.
Način plaćanja
Plaćanje karticom
Prilikom plaćanja debitnom ili kreditnom karticom navedite podatke o vašoj kartici uslijed procesa plaćanja, uključujući 16-znamenkasti broj kartice, rok valjanosti i troznamenkasti kontrolni broj (CVV).
Ne morate brinuti o sigurnosti. Za obradu plaćanja koristimo Adyen gateway, koji zadovoljava stroge sigurnosne standarde PSD2 SCA i koristi umjetnu inteligenciju za otkrivanje lažnih plaćanja. Detalji vaše kreditne kartice se putem sigurnog protokola SSL prenose na jedan od naših šifriranih sigurnosnih poslužitelja. Ovaj visoki sigurnosni standard štiti vaše podatke od zlouporabe.
Plaćanje bankovnom transakcijom
Kod plaćanja unaprijed bankovnom transakcijom ćete odmah nakon obrade narudžbe zaprimiti e-mail potvrdu, sa svim potrebnim podacima za uplatu.
Detalji banke Berlin Brands Group a.s.Vlasnik računa: Berlin Brands Group a.s.
Banka: UniCredit Bank
Broj računa: 1188303007
Kod banke: 1111
IBAN: SK90 1111 0000 0011 8830 3007
BIC: UNCRSKBX
Narudžba uz plaćanje pouzećem
Naručenu robu plaćate po primitku od dostavljača. Imajte na umu da se kod plaćanja pouzećem, osim poštarine, naplaćuje i dodatna naknada u iznosu od 19 HRK.
Prijevoz i isporuka
Kako brzo šaljete pošiljku?
Narudžbe se obično šalju sljedeći radni dan, odmah nakon primitka uplate ili potvrde o plaćanju od treće strane.Vašu uplatu izravnim prijenosom možemo potvrditi tek kada uplata stigne na naš račun. Stoga u ovom slučaju slanje pošiljke traje dan ili dva duže.
Koliko dugo traje isporuka pošiljke?
Svi naši proizvodi k vama putuju iz Njemačke. Nastojimo ne opterećivati ceste i prirodu, stoga naši kamioni uvijek voze puni te isporuka može trajati oko 5-7 radnih dana.
U slučaju velikih pošiljaka (hladnjaci, ...), isporuka može trajati dan ili dva duže.
Moja je pošiljka oštećena
Ako prilikom preuzimanja primijetite da je ambalaža pošiljke oštećena, otvorite pošiljku u prisutnosti dostavljača te uslikajte oštećenje. Ako se roba ne čini oštećenom, pošiljku možete "prihvatiti uz napomenu" - ispunite protokol s dostavljačem i ako se nešto dogodi, imat ćete pravo na odštetu od strane dostavne službe.
Pošiljka je izgledala u redu, ali nakon otvaranja je utvrđeno da je oštećena
Uslikajte oštećenje odmah nakon što ga uočite. Potrebno je prijaviti oštećenje dostavnoj službi, najkasnije u roku od 48 sati od isporuke, od koje možete zatražiti povrat novca. Za podnošenje zahtjeva za reklamacijom ćete trebati broj pošiljke (nalazi se na paketu ili u metaapp – potrebna je prijava) i fotodokumentaciju oštećenja. Pošaljite e-mail na claims@intime.sk s opisom oštećenja, brojem pošiljke i fotografijama oštećenja te slijedite upute prijevoznika.
Povrat robe
Kako se mogu povući iz ugovora i vratiti robu?
Ako još nije prošlo 14 dana od kupnje, a roba je još uvijek neiskorištena i u originalnom pakiranju, povrat robe je vrlo jednostavan. Ispunite ovaj online obrazac, spakirajte robu u originalnu ambalažu i vratite je na adresu pošiljatelja. Vratit ćemo vam novac u roku od 14 dana od primitka robe.
Ako ste robu već koristili, još uvijek je možete vratiti, ali od uplaćenog iznosa za robu ćemo oduzeti eventualne troškove čišćenja ili druge potrebne troškove, potrebne za vraćanje robe u izvorno stanje.
Više detalja o povlačenju iz ugovora o kupnji ćete pronaći u našim Uvjetima poslovanja, točka 10.
Koje jamstvo imam pri kupnji Klarstein proizvoda?
Na sve naše proizvode nudimo 3-godišnje jamstvo. Pored toga, imate pravo povrata proizvoda 14 dana nakon kupnje, ukoliko vam ne odgovara.
Kada mogu reklamirati robu? Koji su uvjeti reklamacije?
Sve informacije o postupku reklamacije možete pronaći u našim Uvjetima poslovanja, u poglavlju "Uvjeti jamstva ".
Proizvod mi je isporučen bez uputa / nema uputstva na mom jeziku. Što mi je činiti?
Ako je proizvod isporučen bez uputa ili ste izgubili priručnik, za vas smo pripremili online PDF verziju, koju možete ispisati u bilo kojem trenutku. Online priručnik ćete pronaći na stranici određenog proizvoda u poglavlju "Značajke i dimenzije".